Toki
PostWysłany: Nie 16:32, 04 Cze 2006    Temat postu:

Mnie ta gra się podoba pod warunkiem że gram z dodatkiem
enc11
PostWysłany: Wto 18:09, 16 Maj 2006    Temat postu:

ja niezabardzo lubie te gre Confused
niemożliwe żebyś ją pszeszedl w 3godz.
Midnight Blade - ADI
PostWysłany: Pon 17:37, 27 Mar 2006    Temat postu:

Mi też się podoba i przeszłem ją w 3 Godz.a przeszłem ją aż 11razy bez kodów
Lee
PostWysłany: Pon 15:50, 20 Mar 2006    Temat postu:

Qlon masz racje to super gra ja przeszlem ja 5 razy i jeszcze mis ie nie znudzila Twisted Evil
dvd
PostWysłany: Nie 18:01, 19 Mar 2006    Temat postu:

qlon pociesz się ja też kochałem tą gre przeszłem ją multum razy ale ostatnio resetowałem pceta i ni ma Sad
TheBil
PostWysłany: Nie 16:58, 19 Mar 2006    Temat postu:

lubie nawet tą gierke, i dla mnie to są nędzne wymagania.

ps. przyznaj sie skąd ściągnąłeś tą recenzję!
Qlon
PostWysłany: Nie 16:45, 19 Mar 2006    Temat postu: Gothic 2

Jest to jedna z gier które pokochałem i nadal kocham !!
Ta gra została wydana w 2002 a kocham ją do dziś...
i nadal w nią gram..Very Happy Very Happy

Recenzja Gothic II
Wstęp:

Wszyscy wiemy, że Gothic to wspaniała i dopracowana gra cRPG, w której wcielamy się w postać pewnego skazańca "Bezimiennego”, któremu udaje się pokonać magiczną barierę otaczającą Górniczą Dolinę na wyspie Khorinis. Kiedy wszyscy skazańcy uciekają, on zostaje uwięziony pod gruzami w świątyni źniącego. Dzięki magicznej aurze swojego pancerza zostaje przy życiu. Xardas który wysłał go do walki ze źniącym teleportuje naszego bohatera do swojej nowej wieży nie daleko miasta Khorinis. Bezimienny "jest słaby i wiele zapomniał, ale żyje."


Nowy źwiat:

Pierwsze wrażenia po wejściu do gry są oszałamiające. W Gothic II świat rozrósł się pięciokrotnie. Poza Górniczą Doliną zwiedzimy wielkie miasto Khorinis i jego obrzeża: Farmy rolników, dzikie lasy, klasztor Magów Ognia i wiele innych. Wszystko to zostało dopracowane w najdrobniejszych szczegółach w takim stopniu, iż patrząc na mur widzimy każdą cegłę. Doświadczymy zapierających dech widoków stojąc na wzgórzach i obserwując ten wielki i piękny świat.
Gra nasycona jest wszelakimi "smaczkami" takimi jak na przykład drzewa ruszające się na wietrze czy ruchome niebo z pięknym realistycznym słońcem. źwiat jest tak piękny, że można spędzać godziny przy komputerze spacerując i zwiedzając go. Lasy pełne są dzikich i niebezpiecznych zwierząt. Do koła panoszą się bandyci czyhający na samotnych przechodniów. W drugiej części zwiększyła się liczba postaci aż trzykrotnie. Wielkie miast tętni życiem łudząco przypominając miast z realnego świata. Przy bramach stoją strażnicy a w środku kupcy sprzedają swoje towary. Ileż pracy włożyli w to programiści z Piranha Bytes.



Fabuła gry:

Wydawać by się mogło, że ogromny wysiłek włożony w część wizualną gry odbije się na dalszej fabule i zepsuje dawny wizerunek gry. Każdy, kto grał w pierwszą część serii, Gothic wie, że jej fabuła była wprost idealna. Autorzy nie poszli na łatwiznę i nie zaśmiecali gry ciągłymi opowiadaniami o Elfach i Krasnoludach. Pomysł z magiczną barierą był szczałem w dziesiątkę.
I tu miele was zaskoczę. Fabuła w Gothic II jest równie świetna. Pełna tajemniczości i Gothic`owego mroku. Dalsza część historii zaczyna się dwa tygodnie po pokonaniu źniącego w nowej wieży Xardasa. To on wyciągnął nas z pod gruzów świątyni. Zaraz na wejściu oświadcza nam o nowym niebezpieczeństwie ze strony smoków zgromadzonych w Górniczej Dolinie. źniący w swoim ostatnim desperackim krzyku przyzwał te pradawne istoty jak i ogromną armię zła do naszego świata. Również do Khorinis przybyli królewscy Paladyni. Jak widać fabuła godna serii Gothic. "Bezimienny" przeleżał pod gruzami czternaście dni, przez co stracił swoją biegłość w posługiwaniu się bronią. Jego siła i zręczność zmalały. W Gothic II zaczynamy zabawę od początku, zdobywając poziomy i trenując naszą postać. Był to dobry pomysł zespołu Piranha Bytem, choć mogli zrobić import postaci z poprzedniej części gry. Tak czy owak czeka nas wiele godzin wspaniałej zabawy w świecie Gothic. Poza główną fabułą wiele postaci NPC zleci nam durzą ilość pobocznych zadań, które będą bardzo zróżnicowane i można będzie wykonać je na wiele różnych sposobów.



Gildie:

Druga część gry daje nam duże możliwości wyboru, kim chcemy zostać w tym świecie. Możemy przystąpić do klasztoru Magów Ognia i zostać mistrzem magii. Kogo fascynuje droga wielkiego wojownika ma również dylemat. Może dołączyć do miejskiej straży, co pociągnie za sobą awans na rycerza, Innosa czyli Paladyna lub przyłączenie się do grupy najemników i skończy jako Óowca Smoków. Małą wadą gry jest po prostu pominięcie zakonu Addanosa, czyli magów wody. Nie mniej jednak nie jest to dużym minusem gry. Każdy znajdzie tu to, co go fascynuje i pociąga. Wybranie gildii pociąga za sobą pewne konsekwencje. Na przykład jako najemnik możemy na początku mieć problemy z dostaniem się do miasta. Dużą zaletą w Gothic 1 była niespotykana w innych grach samodzielność i inteligencja bohaterów niezależnych. Teraz nasze stosunki z daną postacią zależą od naszej reputacji oraz wcześniejszych poczynań w grze.


Swoboda rozgrywki:

Gra posiada ogromną swobodę ruchu i czynu. Możemy wędrować gdzie nam się tylko podoba. Chodzić po lasach, farmach, starożytnych świątyniach, możemy również pójść do karczmy na piwo czy do domu publicznego. Jak już wspomniałem wcześniej wiele zadań można wykonać na wiele sposobów. Mamy do wyboru oszczędzić kogoś lub zabić, okazać pomoc lub nie, nawet ofiarować datek na klasztor i świątynie Innosa. Jednym słowem gra nie posiada żadnych ograniczeń.


Muzyka:

Muzyka w grze stoi na bardzo dobrym poziomie. Jednak moim zdaniem w Gothic 1 była trochę lepsza. Nie mniej jednak jest bardzo nastrojowa. Doskonale odzwierciedla świat Gothica. Kiedy idziemy sobie drogą jest bardzo spokojna, ale kiedy nas coś zaatakuje od razu wchodzi mocniejsza nuta. Tego się nie da opisać. Trzeba to usłyszeć.


Wymagania sprzętowe:

Tak wspaniały świat pociąga za sobą duże konsekwencje. Nie wszystkim dane będzie spotkać się z tym wszystkim gdyż gra ma ogromne wymagania sprzętowe. Aby uruchomić ją ze wszystkimi efektami trzeba nie lada komputera:


Minimalne:

Windows 98/2000/XP
256 MB pamięci RAM (dla Windows XP zalecane 512 MB)
Karta graficzna kompatybilna z DirectX 7, wyposażona w 32 MB pamięci tekstur
Procesor Pentium III 700 (lub zgodny) (1,2Ghz dla kart graficznych bez T&L)
2,2 GB wolnego miejsca na twardym dysku
Karta dźwiękowa zgodna z DirectX


Zalecane:

Windows 98/2000/XP
Karta graficzna z 64 MB pamięci, T&L i 24-bitowym z-buforem
384 MB pamięci RAM
Procesor Pentium III 1.2Ghz (lub zgodny)
2,2 GB wolnego miejsca na twardym dysku
Karta dźwiękowa zgodna z DirectX i sprzętowym wsparciem dla dźwięku 3D

Optymalne:


Windows 98/2000/XP
Karta graficzna z 64 MB pamięci, T&L i 24-bitowym z-buforem
512 MB pamięci RAM (DDR)
Procesor Pentium III 2Ghz (lub zgodny)
2,2 GB wolnego miejsca na twardym dysku
Karta dźwiękowa zgodna z DirectX i wsparciem dla dźwięku 3D (zalecany EAX)
Mysz z kółkiem



Podsumowanie:

Gothic II to wspaniała gra cRPG z intrygującą i nietuzinkową fabułą. Towarzyszący jej świat jest ogromny i doskonale opracowany pełny niesamowitych udoskonaleń graficznych. Rozgrywka jest pełna swobody której towarzyszy wspaniała i strojowa muzyka. Zadziwiająca inteligencja i samodzielność postaci NPC i bohaterów niezależnych sprawia iż cały świat tętni życiem. Jedną wadą tej gry są duże wymagania sprzętowe.
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
   

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group